Blog
Aké sú výhody jednotnej správy vozového parku?

Aké sú výhody jednotnej správy vozového parku?

Servis vozidiel je dnes pre mnohé spoločnosti kľúčový. Ak rozhodujete o nákladoch a ste zodpovedný za vozový park, mali by ste brať do úvahy nielen cenu, ale aj kvalitu a rozsah servisných služieb. Viete, aké sú najväčšie výhody jednotnej správy vozového parku?

Lepšia kontrola vozového parku 

Každá spoločnosť chce vedieť, čo sa pri servisovaní bude diať s jej autami a za čo všetko bude platiť. Centrálny manažment vozového parku Inter Cars Fleet Program  umožňuje zákazníkom určiť rozsah opráv schválením kalkulácie ešte pred otvorením zákazky a vykonaním servisnej činnosti. Tým získate kompletný prehľad o opravách a zároveň budete môcť vopred optimalizovať svoje náklady. 

Chceli by ste mať 100 % prehľad aj o každej jednej oprave? Prostredníctvom unikátnej softvérovej aplikácie môžete jednoducho objednať svoje vozidlá do servisu aj online. Operátor vás bude informovať o voľných termínoch na základe vašich požiadaviek a pravidelné notifikácie vám sprehľadnia absolvované servisné úkony. Prihlásiť sa do aplikácie môžete aj prostredníctvom svojich smartfónov, či už máte IOS alebo Android. 

Všetko pod jednou strechou

Využívať rôzne servisy s rozdielnymi cenami, kvalitou služieb a rozdielnou úrovňou komunikácie so zákazníkmi je únavné, vedie k nedorozumeniam a nespokojnosti. Jednotnou správou vozového parku si zabezpečíte rovnakého servisného aj fakturačného partnera. Nielen, že si budete istí vyrovnanou kvalitou služieb, ale takisto vám to pomôže zjednotiť náklady.

Výhodou jednotnej správy vozového parku je aj široké pokrytie. V rámci Inter Cars Fleet Programu môžete navštíviť viac ako 60 servisných stredísk po celom Slovensku. Dodržiavame v nich vysoké štandardy, odbornosť i úroveň poskytovaného servisu, a aj preto sú súčasťou medzinárodnej siete autoservisov Q-SERVICE

Kvalifikovaná pomoc od začiatku

Nemáte dostatočné znalosti o poruchách a následnom servisovaní vozidiel? V takom prípade je nesporným benefitom call-centrum, kde by vám mali vedieť operatívne pomôcť. Pracovníkmi call-centra v Inter Cars Fleet Programe sú fundovaní technici, ktorí aj na diaľku vedia určiť prvotnú diagnostiku vozidiel.

Na základe tejto diagnostiky a miesta, kde sa vám stala porucha, vám poradia, či s autom pokračovať ďalej, alebo odporučia to najvhodnejšie servisné stredisko. Takisto vám vedia vypočítať približnú cenu predpokladaných servisných úkonov.

Nadštandardná kvalita štandardných služieb

Záručný i pozáručný servis, pravidelné servisné prehliadky a široká ponuka originálnych, resp. kvalitatívne rovnocenných náhradných dielov by v ponuke vášho servisu nemali chýbať. Služby ako pick-up service, poskytnutie náhradného vozidla, sezónne uskladnenie pneumatík alebo možnosť odtiahnutia vozidla sú pre Inter Cars Fleet Program samozrejmosťou.

Dobrý servisný program vám ušetrí nielen peniaze, ale najmä čas, ktorý je dnes vzácnou komoditou. Úspora aj niekoľkých dní pri sezónnom prezúvaní pneumatík vie byť pri vyššom počte vozidiel veľmi podstatná. Rýchly prehľad nákladov, vopred určený rozsah opráv, široké pokrytie, kvalifikovaní zamestnanci a zabezpečenie opravy bez nutnosti vycestovania z firmy, to všetko je súčasťou kvalitnej jednotnej správy vášho vozového parku.